Left Mit dem Einkaufen fortfahren
Ihre Bestellung

Entfernen

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Spletno trgovino UNISNACKS.SI in spletno stran www.unisnacks.si upravlja družba:

UNISNACKS, trgovina in storitve, d.o.o.

Štihova ulica 13, 1000 Ljubljana.

Matična številka: 8973717000

Davčna številka: SI17493307

Zavezanec za DDV: DA (atipični )

Družba UNISNACKS, trgovina in storitve, d.o.o.. je vpisana pod opr. št. Srg 2016/56144 pri Okrožnem sodišču v Ljubljani.

Odprti transakcijski računi:

SI56 0317 0100 0624 808 (odprt 8.11.2021, SKB d.d., UNISNACKS, trgovina in storitve, d.o.o.)


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine UNISNACKS.SI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

UNISNACKS.SI je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje UNISNACKS d.o.o., v nadaljnjem besedilu "prodajalec". Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja.

Ob registraciji na spletno stran UNISNACKS.SI, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji.

Člani spletne trgovine imajo dostop do posebnih ugodnosti kot so Akcijska ponudba in posebna ponudba. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani.

Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu UNISNACKS.SI kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

CENE

Vse cene v spletni trgovini UNISNACKS.SI so navedene v EUR in ne vključujejo davek na dodano vrednost, ker podjetje je atipični zavezanec za DDV. Cena za kupca je končna.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

NAČIN PLAČILA

-Plačilo s kreditno kartico:

Blago lahko poravnate s kreditno kartico preko spletnega plačilnega sistema trgovca oz. prodajalca.

 - Plačilo po povzetju

Plačate poštarju ob prevzemu (gotovina ali kartica)

STROŠKI POŠTNINE

Prodajalec je dolžan na podlagi naročila presoditi in zagotoviti čim nižje stroške pošiljanja.

Kupec je dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen v primerih:

- pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo: "poštnina vključena v ceno" ali "brezplačna dostava",

- Poštnina je za vse izdelke brezplačna,

- v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem,

- v primeru, da želi kupec poravnati stroške pošiljanja po predračunu skupaj z računom za naročeno blago ali s kreditno kartico.

 

Prodaja blaga s potečenim rokom

Datum minimalne trajnosti je na živilu označen z besedami »uporabno najmanj do«.

Živila, ki so označena s rokom minimalne trajnosti (prigrizki spadajo v to kategorijo blaga) ne spadajo med hitro pokvarljiva živila, in so v primeru, da ustrezajo vsem ostalim predpisom iz področja živil, lahko v prometu.

Živila so tudi po tem datumu varna za uporabo, če se upoštevajo navodila za shranjevanje, in embalaža ni poškodovana, vendar lahko začenjajo izgubljati na okusu in teksturi.

 

(Pravilnik o posebnih zahtevah glede označevanja in predstavljanja predpakiranaih živil)

 

Vsi izdelki, ki jim je potekel rok uporabnosti, so umeščeni v ločeno rubriko (RAZPRODAJA), naslov in opis označujeta rok uporabnosti (uporabno najmanj do)

NAROČILO BLAGA

Kupec lahko želeno blago naroči po internetu preko spletne trgovine.

Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu.

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju UNISNACKS d.o.o. Kupec lahko dostopa do pogodbe po vnaprejšnji poizvedbi preko elektronske pošte. Potrošnik predno odda naročilo lahko spremeni količino doda ali odstrani izdelek oziroma popravi svoje napake.

Potrošnik predno odda naročilo lahko spremeni količino doda ali odstrani izdelek oziroma popravi svoje napake.

Potrošnik lahko pred končno oddajo naročila preveri pravilnosti naročila, kjer je omogočen celoten pregled naročila vključno s količino in ceno ter možnostjo popravka morebitnih napak. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko oddano.

POSTOPEK NAKUPA OZ. NAROČILA

Pred začetkom naročila se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik ali pa lahko naročilo odda kot gost.

Po registraciji lahko uporabnik začne postopek naročila.

Koraki nakupa:

1.korak: Kupec med ponudbo spletne prodajalne izbere želene artikle in količino slednjih, nato klikne gumb dodaj v košarico. Prikaže se vam povzetek vašega naročila, kliknite zaključi z nakupovanjem, nato vpišite vaše uporabniško ime in geslo, ali se registrirajte. Na to izberite želeni način dostave, kliknite nadaljuj izberite način plačila in potrdite naročilo.

2.korak:Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

3.korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila trgovec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Dodatna pojasnila o nakupu in uporabi vseh izdelkov.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni.

PREKLIC NAROČILA

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.

V elektronskem sporočilu obvezno navedite navesti naslednje podatke:

V naslovu sporočila: Preklic naročila

V vsebini sporočila: a) ime izdelka b) ime in priimek kupca c) naslov kupca

DOBAVA BLAGA

Če je blago na zalogi trgovec blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku v dogovorjenem roku. Račun bo poslan na elektronski naslov kupca.

V izrednih primerih, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.

Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka ob prevzemu izdelka podjetju sporoči, (na kontaktni e-naslov: info@unisnacks.si) da odstopa od pogodbe ali naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru da stranke ni, lahko zgoraj navedeno stori v roku 24-ih ur. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek poštnine plača kupec). Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu ob prevzemu naročila. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Opis pravice do odstopa od pogodbe skladno s 43. Č členom oziroma obvestilo, če te pravice nima-v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma vrne vsa prejeta plačila. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga nemudoma, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago.

Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila da je blago poslal nazaj. Razen če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:

- če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino),

Obrazec odstop od pogodbe: http://www.pisrs.si/Pis.web/npbDocPdf?idPredpisa=PRAV11915&type=pdf

Stvarna napaka

Postopek uveljavljanja stvarne napake:

37čl. ZVPot:

- Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za

stvarne napake svoje izpolnitve.

- Napaka je stvarna:

- 1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

- 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje,

ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

- 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma

predpisane;

- 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

- Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in

ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na

blagu samem.

- Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

- 37.a člen

- Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

- Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

- Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

- 37.b člen

- Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

- Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je

bila stvar izročena.

- Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

- 37.c člen

- Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali - blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali - vrne plačani znesek.

- V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

- Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

REŠEVANJE SPOROV

stranki morebitne spore skušala rešiti sporazumno, na način, da stranka sporoči pritožbo na e-naslov družbe ali preko telefona, podjetje pa bo o sporu odločilo v treh delovnih dneh. V primeru, da stranki spora ne morete rešiti sporazumno, lahko sprožita postopke pred sodiščem.

Ne priznavamo nobenega izvajalca glede izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje UNISNACKS d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvenskodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje UNISNACKS d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporok (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvenskodnem reševanju potrošnikih sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Pravice iz tega poglavja pripadajo tudi osebam, ki se po tem zakonu ne štejejo za potrošnike, razen pravic iz 21. člena tega zakona.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Ekipa UNISNACKS.SI