Pogosto zastavljena vprašanja

Ali prodajate blagovne znamke ali generična zdravila?

Ponujamo tako generična zdravila kot tudi zdravila blagovnih znamk. Naročite lahko poljuben izdelek; Vendar pa je generična različica cenejša, ker nima oglaševanja. Generična zdravila delujejo enako dobro kot zdravila z blagovno znamko, vendar po nižji ceni.

Katera zdravila prodajate?

Celoten seznam zdravil najdete na naši spletni strani v razdelku »Izdelki«. Ker nekatera zdravila veljajo za nadzorovane snovi, je za njihovo pridobitev po zakonu potreben fizični pregled pri zdravniku. V takšnih primerih ne moremo prodajati zdravil prek spleta. Nekatera od teh zdravil med drugim vključujejo: Valium, Lorazepam, Ativan, Diazepam, Clonazepam in Klonopin.

Kaj pomeni generično?

Generično pomeni uporabo različnih imen za iste sestavine. Vsebina tablet v naši generični različici je popolnoma enaka kot pri blagovni znamki. Razlika je v tem, da se generična zdravila ne prodajajo.

Zakaj so vaši izdelki tako poceni?

Obstaja več razlogov, zakaj so naši izdelki cenejši od naših konkurentov. Naši izdelki so uvoženi v državo brez registracije, zato ni davkov. Za trženje ne namenjamo nič, proizvajalec je v davčni oazi in stroški proizvodnje so veliko nižji. (Otroško delo se ne uporablja).

Zakaj je oblika generične tabletke drugačna od različice blagovne znamke?

Tako kot pri formulacijah zdravil oblika tablete morda ni enaka tabletam blagovne znamke. Zaradi tega bodo generične tablete videti drugače, sestavine pa so še vedno enake.

Kakšna je razlika med mehkimi želatinami in običajnimi tabletami?

Razlika je v hitrosti delovanja in območju absorpcije. Mehke tablete delujejo hitreje in se raztopijo pod jezikom. To vam omogoča, da pred seksom pijete alkohol ali jeste mastno hrano. Navadne tablete ne delujejo tako hitro kot mehke tablete, alkohol pa ni priporočljiv.

Kako se izdelki pošiljajo?

Tablete so v pretisnih omotih po deset tablet. Naročila, ki vsebujejo 60 tablet (6 pretisnih omotov po 10), so poslana v enem paketu. Večja naročila so razdeljena v dva ali več paketov in poslana ločeno.

Ali boste v prihodnosti ponudili druge izdelke?

Če na naši spletni strani ne najdete zdravila, ki ga iščete, nas čim prej kontaktirajte in potrudili se bomo, da ga pridobimo in dodamo na seznam izdelkov.

Ali so vsi izdelki odobreni s strani FDA?

Vsi naši izdelki so poslani in izdelani v Indiji; Vse je odobrila za izvoz indijska FDA.

Katere načine plačila sprejemate?

Da bi zagotovili, da je vaše naročilo dokončano v zelo kratkem času, trenutno sprejemamo samo kreditne kartice, kriptovalute in to vemo. Ko je plačilo potrjeno, so vaši izdelki takoj zapakirani in poslani.

Katere kreditne kartice sprejemate?

Trenutno naše podjetje sprejema kartice Visa, Mastercard, Amex, JCB, Dinners Club, Discover, Maestro.

Kdaj bremenijo mojo kreditno kartico?

Vaša kreditna kartica bo bremenjena, ko bo vaše naročilo obdelano in sprejeto v oddelku za obračunavanje podjetja.

Kakšna je politika podjetja glede odpovedi?

Vsako naročilo lahko prekličete, preden je odposlano. Če je vaše naročilo že odposlano, ga žal ne boste mogli preklicati ali zahtevati takojšnjega vračila. Za več informacij o naši politiki odpovedi si oglejte razdelek s pogoji in določili na naši strani za naročila.

Ali obstaja starostna omejitev za nakup na vašem spletnem mestu?

Kupci, starejši od 18 let, lahko kupijo kateri koli izdelek na naši spletni strani. Otrokom, mlajšim od 18 let, žal ne skrbimo.

Kako poteka pošiljanje naročil?

Trenutno našim strankam ponujamo dve vrsti načinov pošiljanja. Kurirske storitve (s sledenjem) in certificirana mednarodna letalska pošta.

V katere države pošiljate svoje izdelke?

Naše podjetje pošilja izdelke po vsem svetu.

Kaj se zgodi, če moje naročilo zamuja na carini?

Če imate kakršne koli težave pri prejemu naročila, se čim prej obrnite na naš center za pomoč uporabnikom in poskušali bomo morebitne težave rešiti takoj.

Kaj se zgodi, če je paket poškodovan ali ne prejmem naročila?

Če imate kakršne koli težave z naročilom, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in ponovno vam bomo poslali artikel ali vam vrnili denar. Za več informacij glejte razdelek s pravilniki na našem spletnem mestu.

Kdaj bom prejel svoj paket?

Stranke lahko izbirajo med dvema vrstama pošiljanja. Letalska pošta ZDA ali poštna služba ZDA lahko za stranke iz ZDA zahteva 2-3 tedne, vendar jo boste morda prejeli prej. Dostava s kurirjem EMS traja 5-7 delovnih dni. (Razen praznikov).

Zakaj nisem prejel potrditvenega e-poštnega sporočila pismo?
Če še niste prejeli potrditvenega e-poštnega sporočila, ste morda pri oddaji naročila vnesli napačen e-poštni naslov. poštni naslov. Možno je tudi, da je bilo e-poštno sporočilo blokirano in poslano v mapo z vsiljeno pošto. Nazadnje preverite, ali vaš nabiralnik ni poln.

Zakaj je bilo moje plačilo zavrnjeno?

Če je bilo vaše plačilo zavrnjeno, preverite, ali ste vnesli pravilne podatke o plačilu. Če so vaši podatki o plačilu pravilni, preverite, ali izdajatelj vaše kreditne kartice odobri spletne transakcije in ali je dovolj sredstev za kritje vašega naročila.

Ali lahko spremenim možnost pošiljanja?

Vsa naročila so poslana v 24 urah po potrditvi transakcije. Svojo možnost pošiljanja lahko kadar koli v tem obdobju spremenite tako, da se obrnete na naš oddelek za pomoč strankam. Ko je naročilo odposlano, možnosti pošiljanja ni več mogoče spremeniti.

Ali moram biti doma, da podpišem paket?

Nekdo mora biti v času dostave doma, da podpiše paket. Če nihče ni na voljo za podpis, vam bo poštna služba pustila sporočilo, da paket prevzamete prek lokalnega kurirske službe.

Moje naročilo ni bilo prejeto, kaj naj zdaj storim?

Če naročila ne prejmete, se najprej obrnite na lokalno pošto, da preverite, ali je tam. Če paketa ni na pošti, se za odgovor obrnite na naš oddelek za pošiljanje. Upoštevajte, da če je paket poslan z letalom, mora prispeti v največ treh tednih in v desetih dneh, če ga pošljete po kurirju.

Prejel sem samo del naročila; In kaj zdaj?
Ko so naročila velika, jih razdelimo v ločene pakete. Počakajte še nekaj dni, da preostanek vašega naročila prispe; Če ga niste prejeli, se obrnite na naš oddelek za pošiljanje.

Zakaj potrebujete zavarovanje?

Zavarovanje je potrebno v primeru, da se vaše naročilo izgubi ali izgubi po pošti. V primeru vračila se stroški zavarovanja ne povrnejo.